De laatste voorbereidingen voor Suri!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nicole M - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen voor Suri!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nicole M - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen voor Suri!!

Door: NicoleM

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Pff de stress slaat al een beetje toe.. Lijstjes maken met spullen die ik nog moet halen of afspraken die ik nog heb staan. Dit is de laatste onrustige week in de Nederland voordat ik vertrek voor vijf maanden naar Paramaribo! Ik probeer rustig te blijven maar, toch glipt de onrust zo nu en dan door m'n lijf. Niet omdat ik er geen zin in heb, maar juist doordat ik er zoveeeel zin in heb! Geen moment heb ik getwijfeld of gedacht, nee ik durf niet meer te gaan. Het is een echte uitdaging met als doel heel veel te leren over het land, de verschillende culturen en natuurlijk mijn stage bij Jeugdzaken. Ik ga natuurlijk iedereen hier in Nederland missen, maar dit is gewoon een kans die ik niet voorbij wil laten schieten! Via deze weg wil ik jullie een beetje op de hoogte houden, over hoe het met mij gaat in Suriname. Ik ben niet super goed in het typen van reisverslagen, maar ik ga m'n best doen!

Het wordt weer eens tijd om weer wat lijstjes met nog te halen spullen af te werken.. En maar eens een klein beetje beginnen met het inpakken van mijn koffer!


xxxxxxxxxxxxxx Nicole

  • 03 Februari 2015 - 15:36

    Corina Koelen:

    Lieve Nicole,

    Wat spannend allemaal zeg.
    Je hebt groot gelijk dat je deze stage gaat doen , het is een superkans
    Om het land te verkennen en heel veel te leren een ervaring die je je hele leven mee zult dragen.
    Wat leuk dat je een reisverslag maakt zodat we je allemaal kunnen volgen en dat gaan we ook zeker doen.
    Wij wensen je veel succes met je voorbereiding en je reis en natuurlijk je stagr.
    Veel plezier en geniet van ieder moment!

    Liefs Corina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 3918

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 12 Juli 2015

Reis naar Suriname

Landen bezocht: